VIANOČNÁ OTVÁRACIA DOBA EXPEDÍCIA TOVARU DO 17. 12. 2024 NASLEDNE OD 6. 1. 2025. OD 23. 12. 2024 DO 3. 1. 2025 máme ZATVORENÉ. TEŠÍME SA NA VÁS OPÄŤ OD 6. 1. 2025!

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI SOMAX TECH SPOL. S.R.O.

(ďalej len „VOP“)

 

Účelom VOP je upraviť práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) na jednej strane a kupujúceho (spotrebiteľa alebo iného kupujúceho) na druhej strane v súvislosti s predajom Tovaru predávajúcim na základe uzatvorených kúpnych zmlúv za podmienok uvedených vo VOP a tiež upraviť práva a povinnosti súvisiace s užívaním webovej stránky http://www.somaxplus.cz (osobitne E-shopu: https://www.somaxtech.cz/e-shop/) a upraviť súvisiace právne vzťahy.

 

Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim (a práva a povinnosti vyplývajúce z týchto vzťahov) sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je zmluvnou stranou uzatvorenej kúpnej zmluvy spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené VOP zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (najmä § 588 a nasl.), zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, zákonom č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri domovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov, zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a tiež inými predpismi na úseku ochrany spotrebiteľa. V prípade, ak je zmluvným partnerom predávajúceho iný kupujúci ako spotrebiteľ (t.j. podnikateľ), riadia sa právne vzťahy neupravené VOP zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (najmä § 409 a nasl.).

 

  1. Všeobecné ustanovenia

 

1.1 Za účelom ustálenia obsahu a jednotného výkladu termínov používaných vo VOP sa význam (obsah) jednotlivých termínov ustaľuje na účely VOP nasledovne:

 

1.1.1 „E-shop“ znamená počítačový program - internetová aplikácia, ktorá je dostupná v sieti Internet prostredníctvom internetovej adresy http://www.somaxplus.cz/e-shop/, ktorej hlavnou funkcionalitou je zobrazenie, výber a objednanie Tovaru ponúkaného Užívateľom (vrátane možnosti oboznámenia sa s jeho technickou a inou obdobnou špecifikáciou a vlastnosťami);

 

1.1.2 „Spotrebiteľská zmluva“ je Kúpna zmluva, ak zmluvnou stranou na jednej strane je spotrebiteľ a na druhej strane predávajúci (dodávateľ); „Kúpna zmluva“ je synalagmatickou  zmluvou, na základe ktorej sa predávajúci zaväzuje dodať kupujúcemu hnuteľnú vec (Tovar) určenú jednotlivo alebo čo do množstva a druhu a previesť na neho vlastnícke právo k Tovaru a kupujúci sa zaväzuje zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu za Tovar a Tovar prevziať.

 

1.1.3 „Predávajúci“ (dodávateľ) je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, pričom ako podnikateľ spotrebiteľovi alebo inému kupujúcemu ponúka alebo predáva výrobky a súvisiace plnenie špecifikované na E-shope. Predávajúcim je SOMAX TECH spol. s r.o., so sídlom Na Trávníku 474/20, 321 00 Plzeň - Litice, Česká republika, IČ: 018 21 547, zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Plzni, odd. C, vl. č. 28851;  

 

1.1.4 „Kupujúci” je spolukontrahentom predávajúceho a jedná sa o spoločnú kategóriu pre spotrebiteľa aj iného kupujúceho (kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom). „Spotrebiteľom“ sa na účely VOP v súlade s § 2 písm. a) zákona  č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania;

 

1.1.5 „Kupujúci”, ktorý nie je spotrebiteľom, je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania;

 

1.1.6 „Uzatvorenie kúpnej zmluvy” - je kontraktačný proces, pričom objednávka kupujúceho predstavuje návrh (ofertu) na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Objednávkou vyjadruje kupujúci súhlas s VOP, ktoré sú zverejnené na webstránke E-shopu a sú dostupné v mieste sídla predávajúceho. Kúpna zmluva je uzatvorená okamihom prijatia objednávky kupujúceho do E-shopu, čím sa považuje objednávka za akceptovanú a o prijatí objednávky je kupujúcemu zaslané emailové potvrdenie. Pokiaľ nie je toto potvrdenie o prijatí objednávky odoslané, nedošlo k prijatiu objednávky a kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim tak nie je riadne uzatvorená. Akceptáciou objednávky kupujúceho predávajúcim vzniká medzi zmluvnými stranami kúpna zmluva v rozsahu špecifikovanom v akceptovanej objednávke kupujúceho. Vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán kúpnej zmluvy sú vymedzené kúpnou zmluvou, VOP a všeobecne záväznými právnymi predpismi účinnými na území SR. Uzatvorením kúpnej zmluvy sa VOP stávajú neoddeliteľnou súčasťou zmluvnej dokumentácie k uzatvorenej kúpnej zmluve medzi kupujúcim a predávajúcim. Na uzatvorenie kúpnej zmluvy nemá kupujúci právny nárok (t.j. je len na predávajúcom, či objednávku kupujúceho akceptuje, odmietne alebo predloží protinávrh kupujúcemu);

 

1.1.7 „Nákupný košík“ znamená časť E-shopu, ktorá je automaticky generovaná aktiváciou príslušných funkcií Užívateľom v rámci jeho konania v užívateľskom prostredí E-shopu, najmä pridaním alebo odobraním Tovaru, alebo súvisiaceho plnenia, resp. zmenou jeho kvantity (https://www.somaxtech.cz/kosik/);

 

1.1.8 „Občiansky zákonník“ znamená zákon číslo 40/1964 Zb., Občiansky zákonník v platnom znení;

 

1.1.9 „Prevádzkovateľom“ sa rozumie predávajúci, ak správu E-shopu nevykonáva iný subjekt určený predávajúcim.; Všade tam, kde sa vo VOP použije termín Prevádzkovateľ, myslí sa tým súčasne aj Predávajúci, ak z konkrétneho ustanovenia nevyplýva inak, pričom uvedené platí aj vice versa;

 

1.1.10 „Prístupové údaje“ znamenajú unikátne prihlasovacie meno a k nemu priradené unikátne heslo vložené Užívateľom do databázy E-shopu pri Registrácii a slúžia na jednoznačnú identifikáciu konkrétneho kupujúceho v E-shope a databázach predávajúceho. Kupujúci (užívateľ) sa zaväzuje nesprístupniť prístupové údaje tretím osobám bez súhlasu predávajúceho (prevádzkovateľa);

 

1.1.11 „Registrácia“ znamená elektronickú registráciu Užívateľa do databázy E-shopu, a to vyplnením aspoň povinných registračných údajov indikovaných v užívateľskom rozhraní E-shopu a Prístupových údajov a ich následným uložením do databázy E-shopu; Užívateľ je povinný uvádzať správne a pravdivé údaje v súvislosti s registráciou (najmä pravdivo vyplniť svoju emailovou adresu, identifikačné údaje a dodaciu adresu) a nesie zodpovednosť za údaje, ktoré v súvislosti s registráciou prevádzkovateľovi do formuláru uvedie.

 

1.1.12 „Užívateľ“ znamená akákoľvek právnická alebo fyzická osoba, ktorá užíva E-shop bez ohľadu na to, či predloží Predávajúcemu objednávku (návrh na uzatvorenie zmluvy) alebo nie. V prípade uzatvorenia kúpnej zmluvy je užívateľ v pozícii kupujúceho a preto všade tam, kde sa vo VOP použije termín Užívateľ, myslí sa tým súčasne aj Kupujúci, ak z konkrétneho ustanovenia nevyplýva inak, pričom uvedené platí aj vice versa;

 

1.1.13 „Užívateľský účet“ znamená časť E-shopu, ktorá je každému jednému Užívateľovi na jeho žiadosť zriadená Registráciou (t.j. je pre každého Užívateľa unikátna) a sprístupnená po zadaní Prístupových údajov do prostredia E-shopu. Prostredníctvom užívateľského účtu pristupuje užívateľ do svojho užívateľského rozhrania; Vytvorenie užívateľského účtu je oprávnením a nie povinnosťou kupujúceho v súvislosti s uzatváraním kúpnej zmluvy;

 

1.1.14 „Tovar“ znamená vec ponúkanú Predávajúcim na predaj kupujúcemu (resp. potenciálnemu kupujúcemu) prostredníctvom E-shopu a v prípade uzatvorenia kúpnej zmluvy sa Tovarom rozumie plnenie, ktorého dodanie kupujúcemu je predmetom uzatvorenej kúpnej zmluvy (čím nie je dotknutý synalagmatický charakter uzatvorenej kúpnej zmluvy);

 

  1. Kontraktačný mechanizmus

 

2.1 Objednávku (ofertu) vykoná kupujúci vložením požadovaného tovaru do košíka na E-shope, vyplnením svojich údajov (ev. aj registráciou) a potvrdením (odoslaním) objednávky predávajúcemu prostredníctvom E-shopu. Kupujúci berie na vedomie, že fotografie produktu sú len ilustratívne, ak nie je pri konkrétnom Tovare uvedené inak.

 

2.2. Objednávka je odoslaná v momente, kedy sú vyplnené všetky polia objednávkového formuláru a zároveň je odsúhlasené oboznámenie sa s VOP; Návrh sa považuje za odoslaný v momente kliknutia na „Odeslať objednávku“. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne a úplné a nie je povinný tieto údaje kontrolovať či overovať.

 

2.3. Kúpna zmluva je uzatvorená okamihom prijatia objednávky kupujúceho do E-shopu, čím sa považuje objednávka za akceptovanú. Akceptáciou objednávky kupujúceho do Eshopu vzniká medzi zmluvnými stranami kúpna zmluva v rozsahu špecifikovanom v akceptovanej objednávke kupujúceho. Predávajúci po obdržaní objednávky vyrozumie kupujúceho elektronickou poštou o prijatí alebo odmietnutí objednávky do Eshopu, pričom potvrdenie o prijatí objednávky je potvrdením o uzatvorení kúpnej zmluvy. Doručenie potvrdenia o prijatí objednávky do Eshopu  je finálnou podmienkou vzniku zmluvného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim. Pokiaľ nie je toto potvrdenie o prijatí objednávky odoslané, nedošlo k prijatiu objednávky a kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim tak nie je riadne uzatvorená. Spolu s potvrdením o prijatí objednávky zašle predávajúci kupujúcemu aj VOP v elektronickej podobe na email uvedený pri objednávke Tovaru a súvisiacu dokumentáciu.

 

2.4. Náklady súvisiace s použitím komunikačných prostriedkov, dátového pripojenia a HW a SW počítačového vybavenia, či telekomunikačných prostriedkov potrebných na odoslanie objednávky predávajúcemu prostredníctvom E-shopu platí a znáša kupujúci bez nároku na ich kompenzáciu predávajúcim.

 

2.5. Predávajúci je oprávnený pred akceptáciou objednávky kontaktovať kupujúceho za účelom opakovaného (dodatočného) potvrdenia objednávky. Predávajúci je oprávnený odmietnuť doručenú objednávku, najmä z dôvodu objektívnej nemožnosti dodať kupujúcemu (oferentovi) požadovaný tovar.

 

  1. Kúpna zmluva

 

3.1 Na riadne uzatvorenú kúpnu zmluvu sa vzťahujú nasledovné ustanovenia VOP:  

 

3.1.1 Kupujúci kupuje od predávajúceho Tovar, ktorý si kupujúci zvolil v užívateľskom prostredí E-shopu vložením do Nákupného košíka, a to v množstve, ktoré si zvolil alebo nastavil u daného Tovaru v užívateľskom prostredí E-shopu a kupujúci sa zaväzuje zaplatiť predávajúcemu za daný Tovar cenu, ktorá je uvedená pri zvolenom Tovare v užívateľskom prostredí E-shopu (celková kúpna cena za dodanie Tovaru v zvolenej kvantite predávajúcim, ktorú bude predávajúci kupujúcemu fakturovať). S technickými parametrami Tovaru je kupujúci povinný sa riadne oboznámiť pred odoslaním objednávky a nesie zodpovednosť za neoboznámenie sa s technickými parametrami objednaného Tovaru. V E-shope sú uvedené aktuálne a platné ceny, ktoré sú cenami konečnými, t.j. vrátane DPH, prípadne všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí kupujúci pre získanie tovaru zaplatiť, to sa netýka prípadných dopravných (prepravných) nákladov a pod., ktoré sú uvádzané až v rámci nákupného košíku Eshopu a ich výška sa odvíja od voľby kupujúceho. Akciové ceny platia do vypredania zásob pri uvedení počtu kusov akciového Tovaru alebo po dobu časovo určenú a kupujúci si môže objednať len také množstvo Tovaru, ktoré má predávajúci reálne k dispozícii, resp. ktoré je reálne schopný kupujúcemu dodať, pričom predávajúci negarantuje okamžitú dostupnosť všetkých ponúkaných produktov (tovarov). Aktuálne dostupné spôsoby dopravy Tovaru kupujúcemu sú uvedené vždy na E-shope (pri vytváraní objednávky).

 

3.1.2 Kúpnu cenu Tovaru a prípadné ďalšie náklady spojené s dodaním Tovaru kupujúcemu na základe uzatvorenej kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť 1. platbou v hotovosti pri osobnom prevzatí Tovaru; 2. platbou v hotovosti na dobierku v prípade dopravy Tovaru kupujúcemu, ak to konkrétny spôsob dopravy (z viacerých alternatív) umožňuje; 3. bezhotovostnou platbou platobnou kartou pri kúpe Tovaru v prípade osobného prevzatia tovaru alebo platobnou kartou dopravcovi, ak je táto platobná možnosť umožnená na E-shope; 4. bezhotovostnou platbou platobnou bránou pri vytváraní objednávky prostredníctvom E-shopu, ak je táto platobná možnosť umožnená na E-shope (v prípade odmietnutia objednávky po úhrade ceny zodpovedajúcej kúpnej cene Tovaru sa takto uhradená čiastka vráti kupujúcemu); 5. prostredníctvom úveru poskytnutého treťou osobou, ak je táto platobná možnosť umožnená na E-shope; alebo 6. bezhotovostne bankovým prevodom na účet predávajúceho vedený v peňažnom ústave, ktorý je špecifikovaný na vystavenej faktúre po prijatí objednávky predávajúcim.

 

3.1.3 Predávajúci má právo až do momentu odoslania Tovaru kupujúcemu od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu. Za odstúpenie od kúpnej zmluvy sa považuje aj doručenie oznámenia kupujúcemu, že Tovar nemožno kupujúcemu dodať. Právo na odstúpenie od zmluvy je dané aj vtedy, ak kupujúci kúpi Tovar v E-shope za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby na strane predávajúceho.

 

3.1.4 Až do úhrady kúpnej ceny Tovaru je predávajúci oprávnený neodovzdať Tovar na poštovú prepravu alebo dopravu kupujúcemu, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodli inak; to sa primerane týka aj osobného prevzatia Tovaru v mieste sídla predávajúceho.

 

3.1.5 Spôsob zabalenia Tovaru určuje výhradne predávajúci; spôsob zabalenia Tovaru môže na žiadosť a na náklady kupujúceho zmeniť alebo upraviť.

 

3.1.6 Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu náklady spojené s balením a doručením tovaru Užívateľovi, a to vo výške uvedenej v danej objednávke v užívateľskom prostredí E-shopu.

 

3.1.7 Užívateľ má právo zvoliť si z možností zobrazených Užívateľovi v užívateľskom prostredí E-shopu jednak spôsob zaplatenia kúpnej ceny za Tovar a prípadne spôsob dopravy Tovaru (ak je táto možnosť v okamihu objednávky Tovaru prípustná).

 

3.1.8 Pokiaľ niektorý zo spôsobov platby obsahuje informácie o nákladoch na realizáciu takejto platby, je Užívateľ povinný znášať náklady na realizáciu platby, ktoré sú uvedené pri danej platbe v užívateľskom prostredí E-shopu.

 

3.1.9 V prípade bezhotovostnej úhrady kúpnej ceny Tovaru je kupujúci povinný uviesť variabilný symbol alebo iný identifikačný údaj k bankovému prevodu, ktorý bol na tento účel určený predávajúcim a kupujúci nesie zodpovednosť za akýkoľvek následok súvisiaci s odoslaním platby bez uvedenia tohto predpísaného identifikačného údaju.

 

3.1.10  Kúpna cena Tovaru sa považuje za uhradenú pripísaním príslušnej čiastky (peňažnej sumy) na bankový účet vedený v peňažnom ústave určený na tento účel predávajúcim alebo úhradou kúpnej ceny Tovaru v hotovosti v sídle predávajúceho pri osobnom prevzatí tovaru.

 

3.1.11 Predávajúci má právo poskytnúť kupujúcemu zľavu z kúpnej ceny Tovaru. Poskytnuté zľavy alebo akcie nemožno kombinovať, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.  

 

3.1.12 Súčasťou kúpnej ceny Tovaru nie sú žiadne platby, poplatky alebo iné odmeny, ktoré musí kupujúci vynaložiť na služby poskytnuté tretími stranami v súvislosti so zaplatením kúpnej ceny za Tovar; tieto náklady sú výhradne nákladmi kupujúceho.

 

3.1.13 Na kupujúceho prechádza vlastnícke právo k Tovaru okamihom úhrady celej kúpnej ceny Tovaru (ktorú predávajúci kupujúcemu fakturuje, bližšie viď bod 3.1.10 VOP).  

 

3.1.14 Predávajúci sa zaväzuje dodať Tovar kupujúcemu v primeranej lehote od uzatvorenia kúpnej zmluvy. Všetky lehoty pre dodanie Tovaru uvedené v užívateľskom rozhraní E-shopu sú len orientačné a sú závislé primárne od kapacitných možností dopravcu či poštového podniku.

 

3.1.15 Predávajúci zašle vždy kupujúcemu daňový doklad - faktúru s náležitosťami riadneho účtovného dokladu v elektronickej podobe, a to na emailovou adresu kupujúceho zadanú pri danej objednávke do Užívateľského prostredia E-shopu.

 

3.1.16 Prevádzkovateľ poskytuje Užívateľovi na zakúpený Tovar záruku v dĺžke uvedenej v Reklamačnom poriadku pre zákazníkov spol. SOMAX TECH, spol. s.r.o. dostupnom na adrese (URL link):https://www.somaxtech.sk/informacie/reklamacny-poriadok/, ktorým sa upravujú práva a povinnosti súvisiace so zodpovednosťou za vady dodaného Tovaru a súvisiace otázky zmluvného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcimi.

 

3.1.17 Nebezpečenstvo straty, poškodenia alebo zničenia Tovaru prechádza na kupujúceho momentom prevzatia zásielky (Tovaru) kupujúcim alebo ním poverenou osobou od dopravcu (vrátane poštového podniku) alebo okamihom osobného prevzatia v mieste sídla predávajúceho.

 

  1. Užívateľský účet a užívanie E-shopu

 

4.1 Užívateľ má právo zriadiť si registráciou užívateľský účet na E-shope.

 

4.2 Užívateľ má povinnosť zadať pred vstupom do užívateľského účtu prístupové údaje.

 

4.3 Identifikačné údaje užívateľa zadané pri registrácii sa považujú za údaje zadané pri každej nasledujúcej objednávke každého Tovaru prostredníctvom užívateľského účtu (vrátane adresy na doručenie Tovaru), ktorú užívateľ vykoná po prihlásení sa do svojho užívateľského účtu.

 

4.4 Užívateľ nesmie poskytnúť tretím osobám pridelené prístupové údaje, ani umožniť akýkoľvek iný prístup do užívateľského účtu a užívateľ je povinný učiniť všetky primerané opatrenia k ich utajeniu. Užívateľ v plnom rozsahu zodpovedá za následky zavineného neoprávneného užitia prístupových údajov alebo užívateľského účtu a za škodu takto spôsobenú prevádzkovateľovi alebo tretím osobám. V prípade straty, odcudzenia alebo iného narušenia alebo ohrozenia prístupových údajov je užívateľ povinný oznámiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu prevádzkovateľovi, ktorý v primeranej lehote poskytne užívateľovi nové prístupové údaje.

 

4.5. Prevádzkovateľ týmto udeľuje užívateľovi nevýhradnú licenciu k riadnemu užívaniu E-shopu spôsobom upraveným VOP.

 

4.6 Prevádzkovateľ má právo zmeniť E-shop, teda jeho technické riešenie alebo užívateľské rozhranie.

 

4.7 Prevádzkovateľ má právo obmedziť alebo prerušiť funkčnosť E-shopu prípadne prístup k nemu na nevyhnutnú dobu z dôvodu údržby alebo opravy E-shopu alebo inej skutočnosti na strane prevádzkovateľa.

 

4.8 Užívateľ je povinný pri užívaní E-shopu dodržiavať účinné právne predpisy Slovenskej republiky a právne záväzné akty EÚ, je povinný užívať E-shop riadne tak, aby iným subjektom nevznikali akékoľvek ujmy a aby užívanie bolo súladné s dobrými mravmi či zásadami poctivého obchodného styku. Akúkoľvek škodu, ktorá by porušením tejto povinnosti užívateľa prevádzkovateľovi alebo tretím osobám vznikla, je užívateľ povinný nahradiť v plnom rozsahu.

 

4.9 V prípade porušenia VOP alebo kúpnej zmluvy alebo účinných právnych predpisov má prevádzkovateľ právo jednostranne zrušiť užívateľský účet a odmietnuť zodpovednému užívateľovi zriadenie nového užívateľského účtu. Prevádzkovateľ je oprávnený zrušiť užívateľský účet užívateľa aj v prípade, ak tento nie je využívaný po dobu dlhšiu ako 30 po sebe nasledujúcich dní, t.j. pokiaľ sa za uvedenú dobu užívateľ do užívateľského účtu neprihlásil.

 

  1. Alternatívne riešenie sporov

 

5.1 V prípade, ak kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má kupujúci právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť kupujúceho podľa predchádzajúcej vety zamietne alebo na takúto žiadosť nezareaguje v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania kupujúcim, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je (i) Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia - ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27 alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo (ii) iný oprávnený subjekt zapísaný v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (dostupný na stránke URL link: http://www.mhsr.sk/, pričom kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Kupujúci môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

 

5.2     Návrh kupujúceho na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 ods.3 zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov obsahovať:

 

  1. a) meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má,
  2. b)     presné označenie predávajúceho,
  3. c)      úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností,
  4. d)     označenie, čoho sa kupujúci ako spotrebiteľ domáha,
  5. e)      dátum, kedy sa kupujúci ako spotrebiteľ obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s predávajúcim bol bezvýsledný,
  6. f)      vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa         20 ods. 1 písm. a) až e) zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

 

5.3 Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže kupujúci využiť formulár, ktorého vzor je kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie na E-shope a ktorý je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárska Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/) a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. K návrhu kupujúci priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.

 

  1. Ochrana osobných údajov

 

6.1 Pri spracúvaní osobných údajov prevádzkovateľ postupuje podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

6.2 Podrobné informácie o tom, ako prevádzkovateľ zhromažďuje, spracúva a chráni osobné údaje Užívateľov pri využívaní E-shopu sú upravené v zásadách ochrany osobných údajov na adrese https://www.somaxtech.sk/informacie/zpracovani-osobnich-udaju/, kde sú detailne špecifikované spôsoby spracúvania osobných údajov a práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho v súvislosti s ochranou osobných údajov (vrátane práv dotknutej osoby v intenciách GDPR).

 

  1. Kontaktné údaje a doručovanie

 

7.1 Aktuálne platné kontaktné údaje prevádzkovateľa pre komunikáciu s užívateľom sú uvedené vo VOP a v užívateľskom rozhraní E-shopu cez URL link: https://www.somaxtech.cz/kontakt/.

 

7.2.      Kupujúcemu sa Tovar doručuje na adresu uvedenú pri vytvorení objednávky na E-shope (bez ohľadu na registráciu užívateľa). Listiny doručované medzi zmluvnými stranami môžu byť doručované osobne, prostredníctvom poštového podniku alebo prostredníctvom elektronickej pošty. Listiny zasielané kupujúcemu sa zasielajú vždy na jeho kontaktnú adresu uvedenú pri vytváraní objednávky cez E-shop (bez ohľadu na registráciu užívateľa). Listiny zasielané medzi kupujúcim a predávajúcim prostredníctvom poštového podniku sa považujú za doručené aj ak sa vrátili odosielajúcej zmluvnej strane s reláciou poštového podniku Adresát neznámy, neprevzaté v odbernej lehote alebo ak ich adresát odmietol prevziať, a to dňom vrátenia zásielky odosielajúcej zmluvnej strane.

 

  1. Vady tovaru, odstúpenie od kúpnej zmluvy a limitácia náhrady škody

 

8.1 Otázky súvisiace s reklamáciou tovaru, uplatnením práv zo zodpovednosti za vady dodaného tovaru a možnosťou na odstúpenie od uzatvorenej kúpnej zmluvy sú upravené v Reklamačnom poriadku pre zákazníkov spol. SOMAX TECH, spol. s.r.o. a súvisiacej dokumentácii (vr. Poučenia spotrebiteľa o možnosti uplatnenia práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy) dostupných na stránke E-shopu cez https://www.somaxtech.sk/informacieúreklamacny-poriadok/ a https://www.somaxtech.sk/informacie/obchodnie-podminky/.

 

8.2. V prípade kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľmi, zodpovedá predávajúci voči kupujúcemu za akúkoľvek škodu, vrátane zmluvných pokút a zmluvných či zákonných sankcií, vzniknutú v súvislosti s plnením kúpnej zmluvy, len v súhrnnej výške do 25 % z kúpnej ceny Tovaru bez DPH (fakturovanej sumy bez DPH) - teda bez ohľadu na počet porušení kúpnej zmluvy zo strany predávajúceho. Limitácia škody podľa tohto ustanovenia sa neuplatní v prípade, ak bola škoda spôsobená úmyselným protiprávnym konaním predávajúceho.

 

  1. Záverečné ustanovenia

 

9.1 Na právne vzťahy neupravené VOP sa vzťahuje úprava obsiahnutá v Reklamačnom poriadku pre zákazníkov spol. SOMAX TECH, spol. s.r.o. a súvisiacej dokumentácii a tiež ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v prípade kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľmi, sa na tieto vzťahy vzťahuje úprava zákona č. 513/ 1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

 

9.2 Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (ako orgán štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou), tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa na obrátenie sa s podnetom (žiadosťou) na orgán alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov.

 

9.3 Kupujúci berie na vedomie a akceptuje, že otváracou (prevádzkovou) dobou predávajúceho je doba od 7.30 do 16.00 v každý pracovný deň, pričom len počas otváracích hodín posudzuje doručené objednávky kupujúcich s cieľom zváženia ich akceptácie. Týmto nie je dotknutá možnosť nepretržitého využívania E-shopu. V prípade výpadku informačného systému predávajúceho (E-shopu či iného počítačového vybavenia) alebo zásahu vyššej moci predávajúci nenesie zodpovednosť za nedodržanie prevádzkovej doby. Zmeny v prevádzkovej dobe počas sviatkov alebo zmeny realizované z iných dôvodov je predávajúci oprávnený vykonať oznámením na stránke E-shopu bez nutnosti zmeny VOP.

 

9.4 VOP nadobúdajú platnosť dňom 1. 1. 2022 a účinnosť dňom 1. 1. 2022 a uzatvorením kúpnej zmluvy sa stáva VOP súčasťou zmluvnej dokumentácie medzi stranami kúpnej zmluvy.

 

9.5 VOP môže predávajúci meniť alebo doplňovať, pričom týmto oprávnením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti VOP zo zmluvných vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcimi. Obchodné podmienky kupujúceho sú voči predávajúcemu v súvislosti plnením uzatvorenej kúpnej zmluvy neúčinné, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.

 

VOP nie sú dotknuté práva a povinnosti spotrebiteľa vyplývajúce z platnej a účinnej legislatívy, najmä Zákona o ochrane spotrebiteľa, či iných predpisov regulujúcich spotrebiteľské vzťahy na vnútornom trhu.

POUČENIE SPOTREBITEĽA O MOŽNOSTI UPLATNENIA PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

 

          Predávajúci (v celom ďalšom texte tohto poučenia):

 

                                 SOMAX TECH spol. s r. o.

          So sídlom:      Na Trávníku 474/20, 321 00 Plzeň - Litice, Česká republika

          IČ:                  018 21 547

          DIČ:                CZ01821547

          Registrácia:    Obchodný register vedený Krajským súdom v Plzni, odd. C, vl. č. 28851

          Email:             info@somaxplus.cz               Telefón: +421 377 322 185

 

          Spotrebiteľ

 

          Spotrebiteľom sa podľa § 2 písm. a) zákona  č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania. Podrobnosti o ochrane spotrebiteľa sú vymedzené predmetným právnym predpisom a ostatnými právnymi predpismi na úseku ochrany práv spotrebiteľa (vrátane tých, na ktoré sa v poučení odkazuje).

 

  1. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy

 

         Spotrebiteľ má právo odstúpiť od uzatvorenej kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od uzatvorenej kúpnej zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme tovar ako predmet uzatvorenej kúpnej zmluvy. Pri uplatnení práva na odstúpenie od uzatvorenej kúpnej zmluvy nás ako predávajúceho spotrebiteľ informuje o svojom rozhodnutí odstúpiť od uzatvorenej kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením (určitým a zrozumiteľným prejavom vôle). Vyhlásenie môže mať aj:

 

          -  písomnú formu - doručením odstúpenia od zmluvy na adresu sídla predávajúceho (osobne alebo prostredníctvom poštového podniku) alebo

 

          - elektronickú formu - doručením odstúpenia od zmluvy na emailovú adresu predávajúceho obchod@somaxtech.sk

Na tento účel môže spotrebiteľ použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu bol predávajúcim odovzdaný alebo zaslaný (viď nižšie).

 

          Formulár na odstúpenie od uzatvorenej kúpnej zmluvy je neoddeliteľnou súčasťou tohto poučenia a je doručovaný spotrebiteľovi na emailovú adresu udanú pri zadávaní objednávky tovarov u predávajúceho prostredníctvom jeho webového sídla - eshopu (https://www.somaxtech.cz/), prípadne je odovzdaný spotrebiteľovi pri osobnom prevzatí tovaru v mieste sídla predávajúceho. Priložený formulár je použiteľný tak na písomnú ako aj elektronickú formu odstúpenia od uzatvorenej kúpnej zmluvy v intenciách tohto poučenia. Ak je v súvislosti s odstúpením od zmluvy tovar zasielaný spotrebiteľom predávajúcemu prostredníctvom poštového podniku, je spotrebiteľ povinný priložiť predmetný formulár (alebo inú listinu o odstúpení od uzatvorenej zmluvy aj do balíka s vracaným tovarom).

 

         Pre posúdenie dodržania lehoty na odstúpenie od uzatvorenej kúpnej zmluvy je rozhodujúci deň odovzdania listiny o odstúpení od zmluvy (formulárovej alebo neformulárovej) spotrebiteľom na poštovú prepravu predávajúcemu.

  1. Dôsledky odstúpenia od kúpnej zmluvy

 

         Po odstúpení od uzatvorenej kúpnej zmluvy vráti predávajúci spotrebiteľovi všetky platby, ktoré uhradil v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä celú reálne uhradenú kúpnu cenu v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy za objednaný tovar, ktorý (ktorého odplatné dodanie) je predmetom uzatvorenej kúpnej zmluvy (bez ohľadu na to, či bola hradená jednorázovo alebo vo viacerých platbách), vrátane prepravných (dopravných) nákladov na doručenie tovaru spotrebiteľovi. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak spotrebiteľ zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý je ponúkaný predávajúcim za účelom dopravy tovaru spotrebiteľovi. K vráteniu uhradenej peňažnej sumy dôjde bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia listiny o odstúpení od zmluvy predávajúcemu, pričom vrátenie bude realizované rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použili pri realizácii platby, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby. Predávajúci si nebude v tejto súvislosti účtovať akékoľvek dodatočné poplatky za realizáciu platby spotrebiteľovi.

 

         Platba za zakúpený tovar bude spotrebiteľovi uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu sídla predávajúceho alebo po predložení riadneho dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť predávajúcemu podľa toho, čo nastane skôr, pričom sa jedná o odkladaciu podmienku realizácie platby spotrebiteľovi.

 

  1. Spôsob vrátenia tovaru

 

         Tovar môže spotrebiteľ zaslať predávajúcemu (v prípade odstúpenia od zmluvy) na adresu jeho sídla (Na Trávníku 474/20, 321 00 Plzeň - Litice, Česká republika) alebo ho môže spotrebiteľ vrátiť osobne na adrese sídla predávajúceho. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ bez nároku na ich kompenzáciu predávajúcim. Tovar je spotrebiteľ povinný vrátiť do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od uzatvorenej kúpnej zmluvy, spolu s kompletnou dodanou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, vrátane originálneho obalu a v stave, v akom tovar prevzal. Lehota sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ tovar v tejto lehote odovzal na poštovú prepravu. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci vracanú kúpnu cenu znížiť o tomu odpovedajúcu čiastku - zníženie hodnoty tovaru (v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru); v súlade s § 10 ods. 4 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

  1. Poškodený tovar

 

         Spotrebiteľ je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

a.)  Pri doručení dopravcom (prepravcom):

Spotrebiteľ je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky prelepujúcej a izolujúcej prepravný obal, príp. poškodenie balíka) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky a toto svoje rozhodnutie je povinný oznámiť dopravcovi.

         

V prípade zistenia poškodenia tovaru po prevzatí zásielky a po odchode dopravcu z dôvodu, že poškodenie nebolo možné inak zistiť, je spotrebiteľ povinný notifikovať predávajúceho o tejto skutočnosti spolu s uplatnením nároku za zodpovednosť za vady tovaru u prepravcu (dopravcu) najneskôr v nasledujúci pracovný deň po dodaní tovaru (zásielky) v súlade s jeho reklamačným poriadkom a inými predpismi regulujúcimi poskytovanie prepravných služieb, pričom sa spíše formálny zápis o škode a uplatnení nároku na náhradu škody. Spotrebiteľ následne oznámi podrobnosti o tomto reklamačnom konaní so zaslaním skenu/kópie predmetného zápisu predávajúcemu prostredníctvom vyššie uvedeného kontaktného emailu alebo poštou na adresu sídla predávajúceho (s uvedením čísla účtovného dokladu a čísla objednávky, špecifikáciou vady a uvedením kontaktu za účelom reklamačného konania).  

 

b.)  Pri osobnom odbere v mieste sídla predávajúceho:

Spotrebiteľ je povinný prekontrolovať tovar bezprostredne pri prevzatí. Akékoľvek poškodenie tovaru alebo nekompletnosť balenia je spotrebiteľ povinný bezodkladne nahlásiť poverenému pracovníkovi predávajúceho na výdaj tovaru, ktorého dodanie spotrebiteľovi je predmetom uzatvorenej kúpnej zmluvy. Poškodenie tovaru, ktoré nebolo zjavne viditeľné v čase prevzatia, je potrebné nahlásiť prostredníctvom vyššie uvedeného kontaktného emailu alebo poštou na adresu sídla predávajúceho (s uvedením čísla účtovného dokladu a čísla objednávky, špecifikáciou vady a uvedením kontaktu za reklamačného konania), a to najneskôr do nasledujúceho dňa po prevzatí tovaru. Na neskoro podané reklamácie nebude predávajúci prihliadať a nároky nebudú uznané.

 

  1. Nemožnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy (Informácia podľa § 7 ods. 6 zák. č. 102/2014 Z.z.)

            Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od uzatvorenej zmluvy, predmetom ktorej je:

 

  1. a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom

                        spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením                                  tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby,                         a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

  1. b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na                               finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť                           počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  2. c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru                               vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  3. d) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  4. e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z       dôvodu                        ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po                               dodaní porušený,
  5. f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne                   zmiešaný s iným tovarom,
  6. g) predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia                           zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena                                 závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
  7. h) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne   požiadal                      predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je                             predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na             vykonanie opravy alebo                     údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ             si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
  8. i) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových                                      záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak                                    spotrebiteľ tento obal rozbalil,
  9. j) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o         predplatnom a                                    predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
  10. k) poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom             automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb                                            súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci                                    zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
  11. l) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho                           poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že                                    bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie                od zmluvy.

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD UZATVORENEJ KÚPNEJ ZMLUVY

 

 

V prípade, ak si ako spotrebiteľ želáte odstúpiť od uzatvorenej kúpnej zmluvy, vyplňte a doručte kupujúcemu tento formulár

 

          - v písomnej forme na adresu sídla predávajúceho (osobne alebo prostredníctvom poštového podniku) alebo

 

          - v elektronickej forme ho zašlite na emailovú adresu predávajúceho uvedenú nižšie v tomto formulári.

 

 Predávajúci :

                                 SOMAX TECH spol. s r. o.

          So sídlom:      Na Trávníku 474/20, 321 00 Plzeň - Litice, Česká republika

          IČ:                  018 21 547

          DIČ:                CZ01821547

          Registrácia:    Obchodný register vedený Krajským súdom v Plzni, odd. C, vl. č. 28851

          Email:             info@somaxplus.cz

          Telefón:          +421 377 322 185

 

 Kupujúci (spotrebiteľ):

Ako spotrebiteľ (kupujúci) týmto predávajúcemu oznamujem, že využívam svoje právo a odstupujem od riadne uzatvorenej kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je dodanie tovaru špecifikovaného nižšie (vrátane poskytnutia súvisiaceho plnenia predávajúcim):

 

 

  • Číslo faktúry:
  • Popis tovaru:

 

  • Dátum prevzatia tovaru:
  • Meno a priezvisko spotrebiteľa:
  • Email/telefonický kontakt na spotrebiteľa:
  • Adresa spotrebiteľa (trvalý/prechodný pobyt):
  • Číslo bankového účtu vo formáte IBAN:
  • Dôvod odstúpenia (nepovinné):

 

 

Dátum                                                                                  Vlastnoručný podpis